شرکت لباس پوشان صنعتی ناب آسیایی
شرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیا
021-66596567
info@lebaspoushan-asiayi.com
تهران ، ستارخان ، باقرخان ، پلاک 42
راهنمای خرید لباس کار تابستانی

راهنمای خرید لباس کار تابستانی

در راهنمای خرید لباس کار تابستانی به موارد مهمی از جمله نوع لباس، رنگ پارچه، جنس پارچه و … می پردازیم. معمولا لباس کار تابستانی از راحتی زیادی برخوردار است و افراد بعد از پوشیدن آن دچار مشکلاتی از جمله تعریق بیش از حد نخواهند شد. پارچه هایی که برای دوخت این لباس انتخاب می شوند از تهویه مناسبی برخوردار هستند و در برابر شستشو و مواد شوینده مقاومت زیادی دارند. فرقی نمی کند که شما قصد خرید روپوش کار رستوران، خرید لباس کار یکسره باکیفیت، لباس کار جوشکاری و … را دارید .بلکه توصیه می شود که به پارامترهای مهم در انتخاب پارچه و مدل توجه کنید.

راهنمای خرید لباس کار تابستانی

لباس کار تابستانی و نکات مهم در خرید آن !

موارد مهمی در راهنمای خرید لباس کار تابستانی وجود دارد که توجه به هرکدام از آن ها ضروری است. هنگامی که صحبت از راحت بودن لباس کار تابستانی می کنیم برخی از افراد تصور می کنند که این لباس ها بیش از حد گشاد هستند و ظاهری نامطلوب دارند. در حالی که نخستین پارامتر در انتخاب لباس کار، زیبایی و ایجاد اعتماد به نفس در افراد می باشد. برخی از افراد برای تهیه این لباس ها به تولیدی لباس کار مراجعه می کنند و برخی دیگر به سراغ فروشگاه های موجود در سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی می روند. پیشنهاد می کنیم برای آنکه از مشاوره های لازم در هنگام خرید برخوردار شوید به سراغ تولیدی ها بروید. تولیدی لباس کار از جمله ” لباس پوشان آسیایی” علاوه بر دوخت انواع لباس کار، راهنمایی ها و مشاوره های لازم را به کارفرمایان در راستای بهترین انتخاب ارائه خواهد کرد.

  تولیدی لباس کار  باکیفیت

جنس پارچه

بهترین جنس پارچه برای دوخت لباس کار تابستانی، پنبه و لنین است. این پارچه ها بسیار سبک و نرم هستند و افراد از پوشیدن آن ها احساس خوشایندی را تجربه خواهند کرد. اکیدا توصیه می کنیم از پارچه های پلی استری و نایلونی برای دوخت این لباس ها بپرهیزید. زیرا از تهویه مناسبی برخوردار نیستند و باعث تعریق بیش از حد در افراد خواهند شد.

راهنمای خرید لباس کار تابستانی

رنگ لباس

در راهنمای خرید لباس کار تابستانی باید توجه ویژه ای به رنگ داشته باشیم. رنگ های تیره باعث جذب بیشتر گرما می شوند و حرارت لباس را افزایش می دهند. بهتر است به سراغ رنگ های روشن و سرد مانند آبی، سبز، سفید و …. بروید. این رنگ ها نور خورشید را بازتاب می دهند و باعث خنک تر ماندن لباس خواهند شد.

نوع لباس

نوع لباس تاثیر زیادی در راحتی افراد دارد. البته نوع لباس ارتباط مستقیمی با شغل شما نیز دارد. معمولا تعمیرکاران و تکنسین ها اقدام به خرید لباس کار یکسره می کنند تا در حین کار، آزادی عمل بیشتری را تجربه کنند. اما اگر شما در یک محیط اداری مشغول به کار هستید باید از مانتو و شلوار برای خانم ها و از کت و شلوار برای آقایان استفاده کنید.

اندازه لباس

به طور کلی لباس کار باید دقیقا اندازه فرد باشد و به هیچ عنوان کوچک تر و بزرگ تر نباشد. زیرا عملکرد و راندمان او را در حین فعالیت محدود خواهد کرد. اما بهتر است لباس کار تابستانی به مقدار کم، گشادتر باشد تا هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند.

معرفی انواع لباس کار تابستانی

اکنون که با راهنمای خرید لباس کار تابستانی آشنا شدیم باید اقدام به معرفی انواع آن کنیم.
• لباس کار پیریکس: این لباس از پارچه خاصی تولید می شود که از جذب حرارت و رطوبت در زیر لباس جلوگیری می کند. به عبارتی دیگر باید گفت که جنس پارچه آن کمک می کند تا دمای بدن شما خیلی تغییر نکند و رطوبت به بیرون از لباس منتقل شود. این جنس از پارچه برای افرادی که فعالیت زیادی در تابستان دارند مناسب است.
• لباس ضدخوردگی: قطعا کار کردن در فصل تابستان در کارگاه های صنعتی با خطرات بیشتری نسبت به فصل زمستان مواجه است. زیرا اگر افراد در حین کار به وسایل داغ، خطرناک و تیز برخورد کنند با عواقب شدیدتری روبرو خواهند شد. در این شرایط باید از لباس های ضدخوردگی استفاده کرد. پارچه آن ها در برابر سایش مقاومت زیادی دارد.
• لباس با فاکتور UPF : این فاکتور به معنای محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید یعنی UV می باشد. افرادی که در فضای باز کار می کنند و به طور مداوم در معرض تابش نور خورشید هستند با بیماری های احتمالی از جمله سرطان پوست مواجه اند. به این افراد پیشنهاد می شود از لباس هایی با فاکتور UPF استفاده شود.
• لباس با طراحی خاص: در راهنمای خرید لباس کار تابستانی باید به لباس هایی با طراحی ویژه اشاره کنیم. این لباس ها از سوراخ های تهویه متعددی برخوردار هستند و کمربند گردش هوا دارند. این پارامترها کمک می کنند تا در برابر رطوبت و گرما مقاومت زیادی داشته باشند و امکان تنفس را برای پوست فراهم کنند.

راهنمای خرید لباس کار تابستانی

تیشرت کار مناسب تابستان

اغلب افراد ترجیح می دهند در فصول گرم سال از پوشش هایی مانند تیشرت برای حضور در محل کار استفاده کنند. تیشرت کار نوعی لباس رسمی است که برای محیط های کاری و تجاری مناسب می باشد. این لباس که در رنگ های ساده مانند مشکی، سفید و آبی تیره تولید می شود گزینه مناسبی برای آقایان به شمار می رود. آن ها می توانند طرح های مختلف این لباس را با پارچه های مناسب انتخاب کنند. توجه داشته باشید که لباس کار تابستانی در مقایسه با لباس کار زمستانی بیشتر در معرض شستشو قرار می گیرد. پس مقاومت پارچه در برابر مواد شوینده، سایش و ….. بسیار مهم است.

Rate this post

پیام بگذارید