شرکت لباس پوشان صنعتی ناب آسیایی
شرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیا
09126441767
info@lebaspoushan-asiayi.com
تهران ، ستارخان ، باقرخان ، پلاک 42

خرید حوله هتلی

با بهترین مواد و جنس

یکی از منسوجات مورد نیاز برای هتل ها، حوله می باشد. جنس مناسب، ابعاد و رنگبندی برای استفاده در هتل بسیار مهم است. خرید حوله هتلی ، متناسب با انواع حوله هتلی با ویژگی های عالی و مناسب مطابق با نیاز شما تولید و طراحی می شوند. برای اطلاعات بیشتر نمونه کارها را مشاهده کنید.

خرید حوله هتلی

مشاهده انواع نمونه کارهای حوله هتلی

نمونه حوله هتلی
انواع حوله هتلی
انواع حوله هتلی
نمونه حوله هتلی
نمونه حوله هتلی

همین الان حوله هتلی را با قیمت مناسب سفارش دهید

انواع حوله هتلی

خرید حوله هتلی

حوله استخر

خرید حوله هتلی

حوله زیرپایی

خرید حوله هتلی

حوله حمام

خرید حوله هتلی

حوله دست و صورت

ویژگی یک حوله هتلی خوب

افرادی که به هتل مراجعه می کنند اغلب مسیر طولانی را طی کرده اند و خسته هستند. پس خیلی مهم است حوله ای که استفاده می شود ویژگی مناسبی داشته باشد. این ویژگی ها شامل جنس لطیف و مرغوب، قدرت آبگرفتگی بالا، ابعاد مناسب و .. می تواند باشد. این ویژگی ها در هنگام خرید حوله هتلی حتما باید در نظر گرفته شود تا خریدی موفق داشته باشید و مشتریان از شما راضی باشند.

خرید حوله هتلی

سوالات متداول

خیر ، این پارچه رنگ ثابت دارد و با شستوشو تغییر رنگ نمی دهد.

خیر، بافت این پارچه بسیار محکم است و تغییر اندازه نمی دهد

حوله هتلی

اهمیت خرید حوله هتلی با کیفیت

یکی از مهم ترین منسوجات برای هتل ها، انواع حوله هتلی برای حمام و یا خشک کردن دست و صورت است. این حوله ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا مشتریان در هنگام استفاده از آنها راحتی را احساس کنند. اگر حوله سبک باشد اغلب کیفیت پایینی دارد و کارکرد آن نیز کوتاه مدت است. اما زمانی که حوله سبک باشد و همین طور نازک نباشد باعث می شود جذب رطوبت بیشتری داشته باشد و افراد در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند.

یک سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که حوله با چه کیفیتی جذب رطوبت بیشتری دارد؟ حوله های پنبه ای از حلقه های تو در تویی ایجاد شده است که هر چه این حلقه ها بیشتر باشد، میزان جذب رطوبت نیز بیشتر خواهد شد و در نتیجه حوله نیز ضخیم تر خواهد بود.

نکات مهم در انتخاب حوله هتلی

برای خرید هر محصولی لازم است قبل از خرید نکاتی را رعایت کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. بخصوص اگر این خرید منسوجات هتلی و حوله هتلی باشد و برای راحتی و استراحت مشتریان در نظر گرفته شده باشد. این نکات می تواند شامل بررسی جنس حوله، ابعاد و وزن باشد تا رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

همین الان حوله هتلی را با قیمت مناسب سفارش دهید

انتخاب جنس نخ حوله

نخ حوله از دو نوع نخ رینگ و یا اوپن است که تفاوت هایی با هم دارند و برای هر نوع هتلی می تواند مناسب باشد. هر دو نوع جنس از نخ پنبه هستند ولی تفاوت آنها در نوع تاب و طول الیاف آنهاست. نخ رینگ نسبت به اوپ لطافت و نرمی بیشتری دارد. اما نخ اوپن دوام بالاتری دارد و حدود 5 تا 10 درصد قیمت نخ اوپن ارزان تر از رینگ است. هتل های لوکس اکثرا از حوله با نخ رینگ استفاده می کنند.

انتخاب ابعاد مناسب

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب و خرید حوله هتلی، انتخاب ابعاد مناسب حوله در مصارف مختلف است. مثلا برای حوله دستی، زیرپایی و یا حمامی هر کدام ابعاد مختلفی مورد نیاز است که باید به درستی انتخاب شود تا افراد هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشند و کوچک یا بزرگ بودن آن باعث ایجاد مشکل برای آنها نشود.

ویژگی های حوله هتلی خوب چیست ؟

یک دوش آب گرم تنها چیزی است که می تواند خستگی راه را از بدن مهمان و مسافر بیرون خواهد کرد و البته بعد از آن خشک شدن با یک حوله نرم و لوکس همه ی مابه صورت روزانه از حوله استفاده می کنیم . بنابراین ، یک حوله خوب باید به شما و پوستتان احساس نرمی و لطافت بخشد . در ذیل چند نکته ی مهم در حصوص چگونگی انتخاب حوله ی خوب و مناسب برای هتل ها ذکر شده است . هنگام خرید حوله هتلی مناسب دقت داشته باشید که :

ابعاد و وزن حوله

اندازه گیری حوله ها در واحد هایی انجام می شود که معرف چگالی پارچه حوله می باشد در واقع یعنی وزن در واحد متر مربع . حوله هایی که وزن پایین تری در یک واحد مشخص دارند، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر می باشند . این حوله ها برای مصارف ورزشی و یا سفر مناسب هستند . حوله های هتلی حوله هایی با کیفیت بالاتر می باشند . حوله های هتلی گران تر هستند ، اما در اکثر اوقات ارزش هزینه بیشتر را دارند ، زیرا دوام و لطافت بیشتری دارند . توجه داشته باشید که کیفیت حوله های هتل بسیار مهم است زیرا بخش مهمی از خدمات هتل به مشتریان است .

میزان جذب آب

قدرت جذب آب برای حوله از عوامل مهم و اساسی می باشد که در انتخاب حوله مناسب برای هتل است . یک حوله حمامی زمانی خوب است که ضخیم ، نرم و جذب کننده بسیار حوبی برای آب و رطوبت باشد . حوله ای که بعد از حمام آب گرم شما را کاملا خشک کند .

عوامل موثر در جذب رطوبت

تمامی حوله های پنبه ای متشکل از حلقه هایی درون پارچه می باشد . این حلقه ها در پارچه به حوله کمک می کند تا آب و رطوبت را به خوبی جذب کند . تعداد حلقه های موجود در یک حوله قدرت جذب آب و رطوبت را مشخص می کند . هر حوله که از جنس پنبه ای باشد متشکل از حلقه هایی درون پارچه می باشد که این حلقه ها در پارچه عامل جذب آب می باشند . تعداد حلقه های موجود در یک حوله تعیین کننده قدرت جذب آب حوله هستند .

مواد سازنده و جنس حوله

مواد سازنده‌ی حوله هتلی اکثرا شامل الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان می‌شود. همچنین این مواد طوری به کار برده می‌شوند تا باعث جذب بالای حوله شوند بنابر این اکثر حوله ها دارای پرز های جذب کننده مایعات هستند. همچنین استفاده از این مواد در ساخت حوله هتلی موجب بالا رفتن طول عمر و استحکام انها می‌شود. سهولت در تمیز کردن و نظافت حوله نیز یکی دیگر از ویژگی های استفاده از پارچه‌ی مناسب می‌باشد.

همچنان شما میتوانید علاوه بر خرید حوله هتلی ، انواع لباس کار را در سایت ما خریداری نمایید. برای مشاهده تولیدی لباس کار وارد این لینک شوید.

مهم ترین معیار خرید حوله هتلی چیست ؟

در این مطلب شما را با معیار خرید حوله هتلی آشنا می کنیم. حوله یکی از منسوجات هتل به حساب می آید که نقش مهمی در خدمات بهداشتی آن دارد. تمام هتل ها باید لوازم نظافتی مانند حوله، شامپو، صابون و … را در اختیار مسافر قرار دهد. طبیعتا هر چه کیفیت خدمات شما بهتر باشد مشتریان بیشتری به سراغ شما خواهند آمد. اطلاع از معیار خرید حوله هتلی به شما کمک می کند تا محصولاتی باکیفیت تر را انتخاب کنید.

معیار خرید حوله هتلی

معیار خرید حوله هتلی

معیار خرید حوله هتلی چیست؟ خرید حوله هتلی نیاز به اطلاعات و آگاهی درباره الیاف، جنس و کیفیت آن دارد. برندهایی مانند ” لباس پوشان آسیایی” با در نظر گرفتن این معیارها تلاش دارند تا بهترین حوله را تولید کنند و آن را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. برای مسافری که تازه از راه رسیده هیچ چیز به اندازه یک دوش آب گرم مفید نیست. خود را جای آن مسافر بگذارید. آیا با دیدن خدمات بهداشتی و حوله های باکیفیت احساس رضایت نمی کنید؟ اگر در بدو ورود به حمام هتل با حوله هایی بی کیفیت، نازک و پلی استری مواجه شوید از آمدن به این هتل احساس پشیمانی نمی کنید؟ قطعا همینطور است. پس اگر صاحب هتل هستید و یا به عنوا مسئول خرید آن قصد خرید حوله هتلی و سایر منسوجات مانند خرید ملحفه هتلی را دارید این مطلب می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

جنس

بهترین جنس برای حوله هتلی، حوله خانگی و … پنبه است. دو نوع الیاف پنبه در تولید حوله بکار می رود که می توان به رینگ و اوپن اند اشاره کرد. تنها تفاوت آن ها در طول و تاب الیاف می باشد. رینگ نسبت به اوپن اند دارای نرمی و لطافت بیشتری است. لطیف بودن یکی از مواردی است که در استفاده از حوله اهمیت زیادی دارد. زیرا حوله به طور مستقیم با صورت، چشم ها و تمام نواحی دست و صورت ارتباط دارد. اگر الیاف خشن و زبر باشد قطعا در استفاده از آن آزار می بینیم.
حوله هایی که با اوپن اند تولید می شوند از دوام بیشتری نسبت به نخ رینگ برخوردار می باشند. حوله های هتلی در طول سال به دست مشتریان گوناگونی می رسد. مقاومت حوله در برابر شستشو، شوینده، حرارت و … باید زیاد باشد تا در طولانی مدت سالم بمانند و در هزینه های شما صرفه جویی شود.
اگر به دنبال حوله ای هستید که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم باشد باید به سراغ حوله هایی بروید که از اوپن اند تولید شده است. قیمت آن ها حدود 10 درصد ارزان تر از نخ می باشد. اما اگر صاحب یک هتل لوکس و گران قیمت هستید باید از حوله های نخ استفاده کنید. برند ” لباس پوشان آسیایی ” با توجه به نوع سفارش، نیاز و توان اقتصادی منسوجات مورد نظر شما را تولید می کند. اگر هتل دارای بخشی به نام رستوران است می توانید برای خرید لباس کار یکسره با کیفیت و خرید روپوش کار رستوران نیز از تولیدات این برند استفاده کنید.

معیار خرید حوله هتلی

نحوه تشخیص حوله رینگ از اوپن اند

همان طور که در خصوص معیار خرید حوله هتلی صحبت کردیم انتخاب حوله بر اساس الیاف موضوع بسیار مهمی می باشد. حتما این سوال در ذهن شما به وجود آمده که چگونه حوله نخ و اپن اند را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ در پاسخ باید بگوییم که این کار نیاز به تجربه زیادی دارد. شاید افرادی که در این حوزه متخصص هستند نیز در تشخیص دچار اشتباه شوند. حوله های اپن اند به قدری با کیفیت هستند که نمی توان آن ها را از حوله نخ تشخیص داد. زیرا حوله های نخی نیز بسیار مرغوب می باشند.
برای اینکه در تشخیص دچار اشتباه نشوید از یک برند مطمئن مانند ” لباس پوشان آسیایی ” کمک بگیرید تا راهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت کنید. خوشبختانه این برند علاوه بر تولید انواع منسوجات ، لباس کار و … دارای تیم مشاوره است که می توانید قبل از خرید سوالات خود را از آن ها بپرسید.

ابعاد و وزن

وزن حوله بر اساس واحد متر مربع اندازه گیری می شوند. قطعا حوله هایی که سبک تر هستند از نظر ضخامت نازک تر و از نظر قیمت ارزان تر می باشند. بهتر است حوله های ارزان و نازک را به منظور مسافرت استفاده کنید. زیرا باید در هتل ها از حوله های ضخیم تر، با کیفیت تر و البته گران تر بهره بگیرید. زیرا ارائه خدمات عالی می تواند زمینه را برای جذب مشتریان بیشتر فراهم کند. حوله های ضخیم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. زیرا در اثر شستشو و استفاده از مواد شوینده به سرعت کیفیت خود را از دست نمی دهند. در معرفی معیار خرید حوله هتلی باید اشاره ای به ابعاد آن نیز داشته باشیم. معمولا این حوله ها در سه سایز دست و صورت، حمام و استخر ، زیرپایی تولید می شوند.

معیار خرید حوله هتلی

میزان قدرت جذب آب

معمولا حوله هایی که از نخ تولید شده اند دارای بالاترین میزان جذب آب هستند. این موضوع در خرید حوله هتلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حوله هایی که از پلی استر تولید شده اند نمی توانند به خوبی آب را به خود جذب کنند. این حوله ها زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند که این امر می تواند باعث ماندن آب در آن ها و ایجاد بوی نامطبوع شود.

میزان نرمی

همان طور که کیفیت، ابعاد، وزن و قیمت ترین معیار خرید حوله هتلی به حساب می آید میزان نرمی نیز موضوع مهمی است. نوع نخ و پنبه ای که در حوله های باکیفیت بکار می رود از نوع پنبه pima می باشد. این نوع از پنبه در ساحل پرو رشد می کند و کاملا نرم، صاف و مرطوب است. زیرا خاک آن ناحیه کاملا غنی می باشد. این نوع از حوله ها پرز دهی ندارند و برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی می باشند مناسب است.

بهترین روش شستشوی حوله هتلی

معمولا روش شستشوی حوله هتلی این است که آن ها را در ماشین های لباسشویی صنعتی قرار می دهند. بهداشت حوله نه تنها در هتل بلکه در مراکزی مانند بیمارستان ها و استخرها نیز اهمیت زیادی دارد. استفاده از ماشین لباسشویی در شستشوی منسوجاتی مانند حوله، نیازمند رعایت نکاتی است تا از ایجاد قارچ و باکتری در بافت حوله جلوگیری کنیم. بهتر است در مکان هایی مانند هتل، از حوله های سفید رنگ استفاده شود تا بتوانیم به راحتی میزان پاکیزگی و آلودگی آن را تشخیص دهیم. حوله هایی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند باید خاصیت آبگیری زیادی داشته باشند. اغلب این حوله ها دارای پرزهای بلند و بافت هایی محکم هستند. استفاده از بهترین روش شستشوی حوله هتلی باعث می شود تا تمام آلودگی های موجود در میان بافت آن ها از بین برود و سبب ایجاد بیماری های پوستی نشود.

اگر قصد اقامت در هتل های پنج ستاره و هفت ستاره را دارید خیالتان از بابت بهداشت حوله، ملحفه و … راحت باشد. زیرا این هتل ها به دلیل هزینه زیادی که برای اقامت از شما دریافت می کنند بهترین خدمات را ارائه می دهند. اما اگر می خواهید در هتل های سطح پایین تر سکونت کنید حتما از حوله های شخصی استفاده کنید. مخصوصا اگر بیماری های پوستی دارید. زیرا عدم رعایت بهداشت در هتل های ارزان قیمت باعث آسیب های جدی به پوست حساس شما می شود. رعایت نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم نه تنها بهداشت حوله را تضمین می کند بلکه عمر مفید آن را نیز افزایش می دهد.

روش شستشوی حوله هتلی

دفعات شستشو

اگر حوله ها به طور روزانه مورد استفاده قرار می گیرند باید شستشوی آن ها را نیز به طور روزانه انجام دهید. شاید این تصور برای شما به وجود آید که تعداد دفعات زیاد در شستشوی حوله می تواند باعث تخریب بافت آن ها شود. در صورتی که رعایت بهداشت مشتری و هتل شما اولویت مهم تری به شمار می رود.

شستشوی حوله با دمای بالا

محیط های مرطوب مکان مناسبی برای تجمع و رشد انواع باکتری می باشد. بافت حوله نیز به نحوی است که اگر مرطوب بماند در کوتاه ترین زمان ممکن قارچ و کپک در آن تشکیل می شود که نتیجه ای به جز بیماری های پوستی برای شما نخواهد داشت. قارچ ها به سرعت تکثیر می شوند. به همین دلیل باید برای از بین بردن آن ها اقدام شستشوی حوله با دمای بالا کنیم. معمولا در مراکزی مانند هتل ها، بیمارستان ها و استخرها اقدام به شستن حوله با دمای جوش می کنند.

استفاده از مواد شوینده مناسب

از دیگر مواردی که در خصوص روش شستشوی حوله هتلی به آن اشاره می کنیم استفاده از مواد شوینده مناسب است. موادی که استفاده می کنید باید از قدرت پاک کنندگی مناسبی برخوردار باشد و در عین حال به بافت حوله آسیبی وارد نکند. مواد شوینده مایع گزینه مناسبی است. زیرا بافت حوله را نرم نگه می دارد. در صورتی که پودرهای لباسشویی می توانند سبب سفت شدن بافت آن شوند.

استفاده از نرم کننده ها

نرم کننده ها تاثیر بسیار خوبی بر افزایش لطافت حوله دارند. اما توصیه می کنیم به دفعات زیادی از آن ها استفاده نکنید. چون می تواند خاصیت آبگیری حوله را کاهش دهد. پیشنهاد ما این است که یک در میان از مایع نرم کننده استفاده کنید. استفاده از حوله هایی با بافت ضخیم، احساس ناخوشایندی در مشتریان به وجود می آورد. البته لازم به ذکر است که در هنگام خرید حوله هتلی باید به جنس آن و الیاف به کار رفته در آن نیز توجه داشته باشید.

روش شستشوی حوله هتلی

استفاده از براق کننده

استفاده مداوم از براق کننده ها عمر مفید حوله را کاهش می دهد و تار و پود آن را تخریب می کند. اما متاسفانه هتل های زیادی وجود دارند که به منظور حفظ رنگ و افزایش براقیت حوله ، از این مواد استفاده می کنند. اگر می خواهید بافت حوله از عمر بیشتری بهره مند شود بهتر است از سفیدکننده های طبیعی مانند سرکه سفید استفاده کنید.

استفاده از لکه برها

از دیگر نکاتی که در روش شستشوی حوله هتلی اهمیت زیادی دارد استفاده از لکه برهاست. قطعا حوله ها در طول زمان دچار آلودگی و لکه هایی می شوند که با شستشوی معمولی پاک نمی شوند. برای پاکسازی آن ها می توانید از لکه برها در خشک شویی های صنعتی استفاده کنید. لکه برهایی که فاقد کلورین هستند و یا اکسیژن دار می باشند گزینه مناسبی به شمار می روند زیرا کمترین آسیب را به بافت حوله وارد می کنند.

روش شستشوی حوله هتلی

بهترین روش خشک کردن حوله هتلی

پس از اینکه با روش شستشوی حوله هتلی و استفاده از شوینده های مختلف آشنا شدید نوبت به این می رسد که نکات حیاتی راجع به خشک کردن حوله را مطرح کنیم. پس از اینکه حوله ها به خوبی در ماشین لباسشویی صنعتی شسته شد باید آن ها را از دستگاه خارج کنید. قطعا خروج دیرهنگام حوله از ماشین لباسشویی می تواند سبب ایجاد بوی نامطبوع در آن شود. پس سریعا آن ها را بیرون بیاورید و به خوبی بتکانید تا یکدست شوند.

معمولا حوله های هتلی در دستگاه های خشک کن، خشک می شوند. زیرا حجم و تعداد آن ها زیاد است و نمی توان زمان زیادی برای خشک کردن آن ها در برابر نور خورشید صرف کرد. مدت زمان ماندگاری حوله در دستگاه خشک کن اهمیت دارد. ماندن بیش از حد حوله در این دستگاه سبب زمخت شدن بافت آن می شود و کاهش عمر آن را در پی دارد.

9 نظرات

  • حسین

    23 خرداد 1401 - 11:32 ق.ظ

    نرمی حوله به چی بستگی داره؟؟؟؟

    • soheila

      23 خرداد 1401 - 11:37 ق.ظ

      نرمی حوله بستگی به جنس پنبه ای دارد که نخ حوله از آن تولید می شود

  • مریم

    24 خرداد 1401 - 10:09 ق.ظ

    دلیل سفید بودن حوله ی هتل ها چیست؟؟؟؟

    • soheila

      24 خرداد 1401 - 10:21 ق.ظ

      یکی از مهم ترین دلایل این امر، لک پذیری و آشکار شدن آلودگی های آن هاست از دلایل دیگر می توان به موارد زیر ذکر کرد:
      سهولت در شستشو
      عدم پنهان کردن لکه ها و آلودگی
      کمک به ریلکس کردن
      قابل ترکیب با سایر رنگ ها
      عمر و دوام عالی

  • سینا

    20 تیر 1401 - 10:20 ق.ظ

    سلم یه سوال این حوله ها به پوستای حساس اسیبم میزنه؟

    • mahshid

      26 تیر 1401 - 6:40 ق.ظ

      سلام. خیر حوله‌ها درصورتی که منظم شستشو بشن آسیبی نمی زنند.

  • صهبا

    21 تیر 1401 - 12:29 ق.ظ

    سلام
    امکانش هست ارم مجموعه‌ مون روی حوله های سفارشی زده بشه؟

    • mahshid

      26 تیر 1401 - 6:41 ق.ظ

      سلام. بله امکانش هست.

  • سهیلی

    10 مرداد 1401 - 9:51 ق.ظ

    امکان سفارش رنگ‌ای خاص هم وجود داره؟ چون می‌خوام به لوگوی مجموعه‌م بخوره.

پیام بگذارید