شرکت لباس پوشان صنعتی ناب آسیایی
شرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیا
09126441767
info@lebaspoushan-asiayi.com
تهران ، ستارخان ، باقرخان ، پلاک 42
تولیدی لباس کار لی

تولیدی لباس کار لی

تولیدی لباس کار لی از پارچه جین یا لی برای دوخت انواع لباس کار و یونیفرم استفاده می کند. کارگرانی که در طول روز فعالیت های سخت دارند باید از لباس مقاوم استفاده کنند تا دچار مشکلاتی مانند پارگی، آسیب دیدگی و ساییدگی لباس نشوند. در این مطلب علاوه بر بررسی ویژگی های لباس کار لی باکیفیت، به اهمیت استفاده از این لباس در محیط های سخت کاری نیز اشاره خواهیم کرد.

تولیدی لباس کار لی

لباس کار لی

تولیدی لباس کار لی از بهترین پارچه های جین برای دوخت یونیفرم استفاده می کند. مهم ترین مشتریان لباس کار لی افرادی هستند که مشاغل سخت دارند و میزان فعالیت آن ها در طول روز زیاد است. لباس آن ها به طور مداوم در معرض ساییدگی، پارگی، آسیب دیدگی و … قرار می گیرد و این موارد می تواند طول عمر لباس را کاهش دهد. قطعا یکی از پارامترهایی که برای کارفرمایان بسیار مهم است، بازدهی بالای لباس است و از تولیدی لباس کار انتظار دارند لباسی را طراحی کند که علاوه بر بازدهی بالا، کارگران در آن احساس راحتی کنند و راندمان کاری آن ها تحت تاثیر منفی قرار نگیرد.

اگر مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کرده باشید به خوبی می دانید که از پارچه های مختلفی برای دوخت لباس کار استفاده می شود که شامل کتان، پنبه، فیلامنت، کجراه و … است. الیاف نخ پنبه، یکی از بهترین الیاف برای پارچه لی می باشد که می تواند باعث افزایش مقاومت آن در برابر عوامل مخرب شود. این الیاف کشش خوبی در پارچه ایجاد می کند و فرسایش آن را در طول زمان کاهش می دهد.

  تولیدی لباس کار  باکیفیت

نکات مهم در استفاده از پارچه لی برای یونیفرم

یکی از مهم ترین نکاتی که تولیدی لباس کار لی درنظر می گیرد، انتخاب پارچه های سنگین است. البته در طراحی های مدرن لباس کار، مقداری از وزن پارچه کاسته می شود. اگر دوخت های مناسب بر روی لباس انجام شود می تواند میزان مقاومت آن را افزایش داده و کاستی ها را جبران کند.

در اغلب محیط های دشوار و سخت مانند کارگاه های صنعتی، کارگاه های تعمیراتی و … از پارچه لی برای دوخت لباس کار استفاده می شود. وجود جیب در بخش هایی از لباس، کمک زیادی به نگهداری ابزارآلات و بهبود کارآیی کارگران خواهد کرد. پارچه لی به دلیل مقاومت زیاد، خیلی دیرتر از سایر پارچه ها فرسوده و کهنه می شود و اگر دچار پارگی شود احتمال ترمیم آن وجود دارد. معمولا تولیدی لباس کار درزهای فراوانی در دوخت یونیفرم ها ایجاد می کند تا در صورت پارگی، امکان تعمیر و دوخت مجدد آن ها به راحتی امکان پذیر باشد.  

اغلب شرکت ها و سازمان ها اهمیت زیادی به پوشش پرسنل خود می دهند. معمولا در شرکت ها کارهای سنگین و دشوار انجام نمی شود و موضوعی به نام استحکام و مقاومت پارچه مطرح نیست. به همین دلیل برخی از این شرکت ها از پارچه هایی با طرح لی ( نمونه ساده تر و سبک تر از لی ) استفاده می کنند. این پارچه ها به دلیل جذابیت زیادی که دارند، برای کارکنان خوشایند هستند و از پوشیدن آن ها احساس مطلوبی بدست می آورند. به عبارتی دیگر باید گفت که استفاده از پارچه لی برای دوخت یونیفرم ، باعث مدرن تر شدن محیط کار می شود.

ویژگی های پارچه لی برای دوخت لباس کار

همان طور که می دانید لباس کار نوعی ابزار حفاظتی است که از بدن فرد در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. پارچه لی در دوخت انواع پیشبند، لباس کار یکسره، بلوز و شلوار، مانتو و شلوار و … مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه در کیفیت های مختلفی تولید می شود که در هنگام انتخاب باید ویژگی های زیر را درنظر بگیرید.

تولیدی لباس کار لی

ثبات رنگ

قطعا از مهم ترین معیارهای انتخاب پارچه لی، میزان ثبات رنگ آن است. منظور از ثبات رنگ، مدت زمان ماندگاری رنگ در پارچه می باشد که ارتباط مستقیمی به طول عمر آن دارد. اگر شما قصد دارید به تولیدی لباس کار لی مراجعه کنید و لباس پرسنل را سفارش دهید پیشنهاد می کنیم به سراغ بهترین نوع پارچه لی بروید تا علاوه بر ثابت رنگ، از زیبایی بیشتری نیز برخوردار باشد.

استحکام و قدرت پارچه

استحکام و قدرت پارچه موضوعی انکارناپذیر در هنگام انتخاب پارچه لی می باشد. اغلب کارفرمایان پارچه لی را به دلیل استحکام فوق العاده آن انتخاب می کنند. دوخت لباس از این نوع پارچه کمک می کند تا در طول زمان هزینه های شما کاهش پیدا کند و مجبور نباشید هر چند وقت یکبار خرید لباس را انجام دهید.

کیفیت پارچه

معمولا در محیط هایی مانند کارگاه های صنعتی، تعمیراتی، رستوران ها و … لباس در معرض آلودگی بیشتری است. به همین دلیل برخی از افراد برای انتخاب یا دوخت روپوش کار رستوران یا خرید لباس کار یکسره باکیفیت به سراغ پارچه لی می روند. یکی از مزایای پارچه لی مرغوب این است که با شستن مداوم، کیفیت آن تغییر نمی کند و به مرور زمان بی رنگ نخواهد شد.

به عنوان کلام آخر باید ذکر کنیم که شاید انواع پارچه لی در نگاه اول شباهت زیادی به یکدیگر داشته باشند و شما نتوانید متوجه تفاوت های آن ها شوید. اگر در این زمینه فاقد تخصص می باشید پیشنهاد ما این است که به سراغ تولیدی لباس کار لی بروید و سفارش دوخت یونیفرم را به آن ها بدهید. علاوه بر آن، قیمت از پارامترهای مهم در انتخاب این پارچه می باشد. پارچه لی سنگین و مرغوب، از قیمت بالاتری نسبت به پارچه های طرح لی برخوردار است.

Rate this post

پیام بگذارید