شرکت لباس پوشان صنعتی ناب آسیایی
شرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیا
09126441767
info@lebaspoushan-asiayi.com
تهران ، ستارخان ، باقرخان ، پلاک 42

خرید لباس جوشکاری

با کیفیت بالا

برای خرید لباس کار جوشکاری برای درامان‌ ماندن از خطرات میتوانید با ما تماس بگیرید. لباس جوشکاری از جنس کتان پنبه بوده و بسیار   سبک می باشد و هوا را بهتر عبور می دهد. 

 برای اطلاعات بیشتر نمونه کارها را مشاهده کنید.

ویژگی لباس جوشکاری

مشاهده انواع نمونه کارها

سفارش و خرید لباس جوشکاری با بهترین کیفیت

ویژگی لباس جوشکاری

ویژگی لباس جوشکاری چیست و چه پارامترهایی در طراحی و دوخت آن لحاظ می شود؟ جوشکاری یکی از مشاغل و حرفه های پرکاربرد در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، غذایی و … می باشد که افراد باید در حین کار با ابزارها و دستگاه های مربوطه، از لباس مخصوص استفاده کنند. در غیر این صورت دچار مشکلاتی از قبیل جرقه و آتش سوزی خواهند شد. اغلب افراد تصور می کنند که تنها وسیله ای که باید در هنگام جوش دادن قطعات فلزی به یکدیگر استفاده کرد شیلد و عینک مخصوص است. در صورتی که شیلد تنها می تواند از آسیب های چشمی جلوگیری کند و هیچ تاثیری در پیشگیری از آسیب های بدنی ندارد. شما میتوانید علاوه بر خرید لباس کار جوشکاری ، به تولیدی لباس کار ما هم سر بزنید.

جالب است بدانید که جوشکارها می توانند در مشاغل و طیف های متنوعی مشغول به کار باشند و هر کدام از محیط های کاری دارای مسائل و مشکلات خاص خود هستند. به همین دلیل نمی توان تمام خطراتی که یک جوشکار را تهدید می کند پیش بینی کرد. در برخی از محیط های کاری احتمال سوختگی های سطحی وجود دارد اما در سایر مکان ها می توان خطر سوختگی های بسیار خطرناک و آزاردهنده را پیش بینی کرد. بعضی از افراد بعد از آسیب های جدی این شغل را کنار می کنند به همین خاطر استفاده از لباس کار جوشکاری مناسب مهم است. اما توصیه می کنیم به منظور در امان ماندن از خطرات یا رها کردن شغل خود از تجهیزات ایمنی و لباس های مخصوص استفاده کنید. در ادامه ویژگی لباس جوشکاری را مورد بررسی قرار داده ایم.

لباس کار جوشکاری

مقاوم و مستحکم

قطعا اولین موردی که در خصوص ویژگی لباس جوشکاری بیان می شود استحکام و مقاومت آن است. زیرا جوشکاران در حین کار به دفعات زیاد با جرقه ها و احتمال آتش سوزی دست و پنجه نرم می کنند. میزان مقاومت لباس باید به قدری باشد که جرقه های آتش توان عبور از پارچه لباس کار را نداشته باشند و بتوانند عمر طولانی داشته باشند. به دلیل حساسیتی که در این نوع لباس وجود دارد توصیه می کنیم خرید آن را از برندهای معتبر نظیر برند لباس پوشان آسیایی انجام دهید.

لباس کار جوشکاری

ضد آلرژی

پارچه ای که برای دوخت انواع لباس کار انتخاب می شود از اهمیت زیادی برخوردار است. نباید تنها استحکام و عمر طولانی آن را در نظر بگیرید. زیرا برخی از پارچه ها به دلیل متریال، الیاف و ... فرد را دچار حساسیت های پوستی می کنند. توصیه می کنیم پارچه های مخصوص برای دوخت این لباس را پیدا کنید و از آن ها برای پرسنل خود لباس مناسب تهیه کنید.

لباس کار جوشکاری

سبک

از دیگر مواردی که درباره ویژگی لباس جوشکاری مطرح می شود وزن بسیار سبک آن است. شغل جوشکاری از حساسیت بالایی برخوردار است و اگر وزن لباس به قدری باشد که فرد نتواند به طور آزادانه حرکت کند قطعا در عملکرد او اختلال ایجاد خواهد شد. همان طور که می دانید جوشکاری دارای رشته های متنوعی است که دشوارترین آن ها جوشکاری در زیر دریاست. فشار آب در عمق زیاد می تواند از حرکت آزادانه فرد جلوگیری کند. به همین دلیل استفاده از لباس های سبک برای این رشته مهم است.

معرفی انواع لباس جوشکاری

پس از اینکه ویژگی لباس جوشکاری را با یکدیگر بررسی کردیم نوبت به این می رسد که به معرفی انواع آن بپردازیم. انواع لباس جوشکاری شامل یکسره و دوتکه می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند.

لباس یکسره جوشکاری

لباس های یکسره که نه تنها در شغل جوشکاری بلکه در بسیاری از مشاغل بکار می روند قابلیت پوشش تمام بدن فرد را دارند. متریال و الیافی که در دوخت این پارچه ها بکار می رود شامل جین، پشم، پنبه و چرم می باشد. قطعا هر چه کیفیت بکار رفته در دوخت لباس جوشکاری بهتر باشد تبادل حرارتی آن نیز بیشتر خواهد بود. متاسفانه برخی از برندهای ناشناخته و تازه وارد برای کسب سود بیشتر، اقدام به دوخت لباس جوشکاری با مواد مصنوعی می کنند که در برابر حرارت مقاومت زیادی ندارد و به سرعت آب می شود.

لباس دوتکه جوشکاری

معمولا لباس کار دوتکه برای جوشکارها شامل شلوار و کاپشن است. این نوع از پوشش نیز تمام بدن فرد را در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. انتخاب این لباس باید بر اساس معیارهای مختلفی انجام شود. به طور مثال تهویه هوا باید به بهترین شکل در آن انجام شود و باعث خنک نگه داشتن بدن فرد در حین کار شود. زیرا جوشکارها با حرارت و آتش سروکار دارند. اگر لباس آن ها قابلیت تبادل حرارتی نداشته باشد قطعا تمرکز و عملکرد آن ها در حین کار افت پیدا می کند و بدن آن ها دچار تعریق بیش از حد خواهد شد.

پوشش لباس جوشکاری

معمولا مدل لباس جوشکاری به این شکل است که دارای نیم تنه و شلوارهای مقاوم می باشد. علاوه بر آن افراد در حین کار باید چکمه هایی را به پا کنند که در بخش جلوی آن از فلز استفاده می شود. وجود این فلزات باعث می شود که از انگشتان پا در هنگام مواجه شدن با خطرات محافظت شود. یکی دیگر از تجهیزات ایمنی که جزو پوشش جوشکار به شمار می رود کلاه ایمنی و شیلد است. این نوع از کلاه ها می توانند سر و صورت را به طور کامل پوشش دهند. برای مراقبت از دست ها نیز باید از دستکش های مقاوم و ایمنی کمک بگیرید.

 

خرید لباس جوشکاری