شرکت لباس پوشان صنعتی ناب آسیایی
شرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیاشرکت لباس پوشان آسیا
09126441767
info@lebaspoushan-asiayi.com
تهران ، ستارخان ، باقرخان ، پلاک 42

خرید ملحفه هتلی با کیفیت

در انواع طرح و شکل

هر اتاق هتل مهم ترین کالایی که لازم دارد، ملحفه مناسب و با کیفیت است تا افراد بتوانند به راحتی اوقات فراغت و استراحت خود را در آنجا بگذرانند. خرید ملحفه هتلی با جنس مرغوب، کیفیت مناسب و رنگ زیبا انتخابی مناسب و عالی برای هتل شماست.

خرید ملحفه هتلی

انواع نمونه کارها برای خرید ملحفه هتلی

خرید ملحفه هتلی
خرید ملحفه هتلی

همین الان در جشنواره تخفیف ، خرید ملحفه هتلی را انجام دهید

امکان سفارش طرح دلخواه

چنانچه قصد خرید ملحفه هتلی دارید، میتوانید با راهنمایی از مشاوران ما بهترین انتخاب را داشته باشید . میتوانید از ما انواع ملحفه هتلی را با قیمتی مناسب و کیفیتی مرغوب، خریداری کنید. طرح‌های ساده ، گل دار و رنگی و هر طرحی که بخواهید را انتخاب کنید و با بهترین قیمت سفارش دهید.

ملحفه سفید هتلی

ویژگی های ملحفه هتلی

کیفیت نخ مصرفی

تراکم بافت

یک دست بودن بافت

میزان آبرفت پارچه

کیفیت چاپ و رنگ

سوالات متداول

بله نام برند و لوگوی شما کیفیت عالی بر روی پارچه چاپ می شود.

جنس ملحفه های هتلی همگی از نخ خالص هستند و کیفیت عالی و مناسبی دارند

ملحفه سفید هتلی

اهمیت خرید ملحفه هتلی باکیفیت

از دیگر منسوجات مهم برای هتل ها، انواع ملحفه هتلی می باشد. جنس ملحفه ها اولین معیار در با کیفیت بودن آنهاست. تمام نخ بودن و طبیعی بودن باعث می شود این ملحفه ها نرم باشند و مشتریان در هنگام استراحت احساس راحتی داشته باشند. همچنین طرح مناسب نیز در خرید این منسوجات بسیار تاثیر گذار است. اغلب پارچه های هتلی طرحی ساده دارند و رنگ آمیزی آنها نیز تک رنگ و از رنگ های روشن مانند سفید، آبی روشن و یا کرم انتخاب می شود.

نکات مختلفی در هنگام خرید ملحفه هتلی باید رعایت شود شامل موارد زیر است: ملحفه باید طوری باشد که پرز ندهد و باعث ایجاد حساسیت برای افراد مختلف نشود. همچنین جنس ملحفه بهتر ترکیبی از کتان و پلی استر باشد. همچنان ملحفه ها حتما به صورت دور دوز باشد و پس از شستشو این پارچه ها پرز ندهند.

شما علاوه بر خرید ملحفه هتلی میتوانید به تولیدی لباس کار ما هم سر بزنید .

اندازه ملحفه هتلی از دیگر موارد مهم در هنگام خرید منسوجات هتلی است. اندازه ملحفه هتلی باید طوری باشد که علاوه بر پوشش کامل تشک، 10 سانتی متر نیز از هر طرف به زیر تشک برود. همچنین تعداد ملحفه نیز بسیار مهم است که از همان ابتدا در نظر گرفته شود. برای هر تخت هتل دو و یا سه ملحفه لازم است تا بر روی تشک، بر زیر پتو نیز گذاشته شود. 

همین الان در جشنواره تخفیف ملحفه هتلی را سفارش دهید

آشنایی با ملحفه های هتلی پر کاربرد

ملحفه سفید با طرح ساده از انواع پرکاربردترین برای فروش ملحفه های هتلی هستند که خریداری می شوند. جنس این ملحفه های ساده عمدتا تترون، ترگال و کجراه هستند و همچنین از ملحفه های یکبار مصرف نیز استفاده می شود. همچنین در این باره می توان گفت ملحفه های ساده قیمت مناسب تری نسبت به ملحفه های طرح دار دارند. 

نکات مهم خرید ملحفه هتلی

قبل از خرید ملحفه هتلی باید نکاتی را در نظر گرفت تا خریدی درست و مطمئن داشته باشید. به همین خاطر در ادامه به نکات مهم می پردازیم و آنها را بررسی می کنیم:

۱. انتخاب ابعاد مناسب

قبل از خرید انواع ملحفه هتلی باید ابعاد دقیق تشک و تخت خواب را اندازه گیری کرد تا خریدی درست داشته باشیم. خیلی ها گمان می کنند اندازه تشک ها به صورت استاندارد است و طبق همان خرید ملحفه را انجام می دهند و پس از استفاده با بزرگ و یا کوچک بودن آن روبه رو می شوند. یکی از مشکلات به خاطر ارتفاع تشک است که ممکن است بیشتر از مقدار استاندارد باشد.

۲. نوع الیاف

شناخت نوع الیاف یکی از راه‌های تشخیص بهترین جنس برای خرید ملحفه هتلی می‌باشد از این رو در ادامه چند نمونه از الیاف به کار رفته درون این ملحفه ها را بررسی می کنیم:

پنبه

از پرطرفدارترین و مرغوب ترین پارچه هایی که برای ملحفه از نوع پنبه هستند ، زیرا تنفس پذیری ، نرمی و لطافت ، ضد حساسیت و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های مهم آن هستند . اگر تولیدکننده مقداری ابریشم در بافت پارچه پنبه ای استفاده کند عمر آن به بسیار افزایش پیدا می کند . اشخاصی که دارای حساسیت های پوستی هستند باید از ملحفه ها و حوله های پنبه ای استفاده کنند.

خرید ملحفه هتلی
خرید ملحفه هتلی

ابریشم

ابریشم بافتی بسیار ظریف و درخشان دارد که می تواند جلوه ای بسیار شیک و مدرن برای اتاق ایجاد کند . اما یکی از معایبی که ملحفه های ابریشمی دارند این است که احتمال بروز حساسیت های پوستی را افزایش می دهند . هزینه ی پارچه های ابریشمی از دیگر منسوجات کمی بیشتر است و نگهداری آن نیز دشوارتر می باشد .

پلی استر

پلی استر از الیاف های بسیار ارزان قیمت برای ملحفه و منسوجات می باشد اما بهتر است که با الیاف هایی دیگر مثل پنبه ترکیب شود . پلی استر از جمله پارچه های لطیف به شمار نمی رود اما مزایایی دارد که می توانبه آن اشاره کرد مانند ماندگاری و مقاومت بسیار زیاد در برابر لکه ، مقاومت و ماندگاری در برابر فرسودگی و پوسیدگی و … است که در نتیجه طول عمر آن را افزایش می دهد .
دیگر الیاف هایی که در تولید ملحفه هتلی استفاده می شوند و باید در هنگام خرید ملحفه به آن توجه داشت شامل کتان ، بامبو ، تنسل ، اسپان بند یا فلانل است . توصیه می شود که ملحفه های پنبه ای را در اولویت قرار دهید .

خرید ملحفه هتلی
خرید ملحفه هتلی

ساتن

ورق های ساتن بسیار نرم و خنک هستند ، به این دلیل بسیار پر طرفدار می باشند. ساتن یک ماده ی مصنوعی است که با کمترین قیمت برای تقلید از ابریشم تولید شده است .

نوع بافت

از نکات مهم دیگر در انتخاب ملحفه هتلی دقت و توجه به نوع بافت آن می باشد . انتخاب این موضوع کاملا سلیقه ای است و بستگی به انتخاب صاحب هتل یا مسئول خرید آن دارد . به طور مثال بافت ها شامل ساده ، ترگال ، ساتن و ژرسه هستند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند . به عنوان مثال بافت ساده ظاهری شیک و بی حاشیه دارد همچنین تبادل حرارتی و هزینه مقرون به صرفه از ویژگی های بارز آن می باشد .

آشنایی با ملحفه های هتلی پر کاربرد

به واکنش بیش از حد سیستم دفاعی بدن به عوامل مختلف الرژی یا حساسیت می گویند. رئیس کلینیک آلرژی آمریکا دکتر منو سگال می گوید: مطالعات و تحقیقات ما نشان داده است که اقدامات پیشگیرانه، به اندازه درمان های دارویی برای کنترل آلرژی موثر است . در نظر گرفتن این مسئله در تولید و استفاده ملحفه ، هتل نکته بسیار مهمی میباشد.
یکی از مهمترین عوامل بروز آلرژی گرد و غبار است. .بعضی اشخاص داری این تصور غلط هستند که دلیل واکنش های آلرژی آنان پارچه است. ولی این طور نیست؛ به طور معمول آلرژی توسط گرده گل، گرد و خاک ، موی حیوانات و دیگر ریزگردها که در طول زمان بر روی ملحفه و لحاف آنان تجمع کرده اند به وجود می آید.
برخی افراد به الیاف های مصنوعی مانند: نایلون، ریون، پلی استر، لاستیک، فایبرگلاس، لاکرا (اسپاندکس) حساسیت دارند.به این منظور بهتر است از الیاف طبیعی مانند:پنبه ، ابریشم و… بهتر است.

انتخاب رنگ ملحفه هتل

بر اساس روانشناسی رنگ ها، رنگ های خنثی بهترین پالت رنگ برای اتاق خواب میباشند. عاجی، خاکستری و سفید ازین قبیل رنگ ها میباشند.
اگر به دنبال محیطی شکیل هستید رنگ های: زرشکی، یشمی و طلایی نیز انتخاب مناسبی برای پالت رنگی اتاق هتل شماست.رنگ های سرد نیز انتخاب خوبی برای ملحفه هتلی میباشد.

پیام بگذارید